مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 ساعت 16:152019-05-20اقتصادي

رپورتاژ آگهی را باید در چه رسانه هایی منتشر کنیم؟


رپورتاژ آگهی ابزاری موثر در خدمت اهداف برندینگ، بازاریابی، فروش و رتبه سئو سایت کسب وکارها است اما این ابزار موثر فقط در بستر مناسب تاثیر مطلوب را ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استفاده مدیران روابط عمومی، بازاریابی و فروش بنگاه های اقتصادی از رپورتاژ آگهی برای رسیدن به اهدافی همچون ارتقا برند، افزایش رتبه سئو سایت، بهبود روندهای بازاریابی و نهایتاً افزایش فروش به صورت روزافزون رو به گسترش است، چرا که رپورتاژ آگهی نسبت به تبلیغ مستقیم تأثیر بیشتر و ماندگارتری بر مخاطب می گذارد اما سوال مهم این است که رپورتاژ آگهی را باید در چه رسانه هایی منتشر کنیم که تأثیر مطلوب را ایجاد کند؟ رپورتاژ آگهی در شوره زار ثمر نمی دهد اولین نکته در مورد انتشار رپورتاژ آگهی این است که این ابزار و قالب تبلیغی مانند بذری است که باید در محیط مناسب قرار گیرد تا رشد و نمو کند و ثمر دهد.

این بذر فقط در سایت های پرمخاطب و مطرح است که می تواند رشد کند و اگر آن را در شوره زار سایت ها و رسانه هایی که بازدید و اعتماد مخاطبان نیستند، بکارید، رپورتاژ آگهی شما اصلاً خوانده نمی شود و طبعاً ثمری هم نخواهد داد.

بستر انتشار رپورتاژ آگهی آنقدر اهمیت دارد که اگر در مورد آن دقت نکنید ممکن است زحمات و هزینه هایی که بابت تولید رپورتاژ آگهی متحمل شده اید، با انتشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رپورتاژ آگهی را باید در چه رسانه هایی منتشر کنیم؟

رپورتاژ آگهی را باید در چه رسانه هایی منتشر کنیم؟