مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 ساعت 15:402019-05-20سياسي

توسعه محور شرق از اولویت های راهبردی است


توسعه محور شرق جزو اولویت های راهبردی جمهوری اسلامی ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی، امروز 30 اردیبهشت، در حاشیه کلنگ زنی عملیات ساخت سالن فرودگاه بین المللی بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توسعه محور شرق جزو اولویت های راهبردی جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: در حال حاضر سه پروژه را همزمان در سه حوزه دنبال می کنیم که در این راستا سه حوزه شامل اتصال خط راه آهن چابهار به زاهدان و به بیرجند و سپس به راه آهن سراسری از جمله اولویت ها است.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در کریدور ترانزیتی شمال به جنوب عقب ماندگی هایی داریم و اصلاح، بهسازی و گسترش حمل و نقل جاده ای با احداث باند دوم انجام می شود.

اسلامی ادامه داد: با توسعه زیرساخت های حمل و نقل ظرفیت های اقتصادی در حوزه های گوناگون شکوفا می شود که در این راستا نیاز است پروازهای فرودگاه بیرجند افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه بهره برداری از فرودگاه باید اقتصادی شود، افزود: رشد تولید مسکن در خراسان جنوبی خوب بوده و جزو استان های پیشرو است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت بحث بازآفرینی شهری در خراسان جنوبی، اظهار کرد: امروز جشن اختتامیه طرح مسکن مهر خراسان جنوبی را شاهد خواهیم بود و امیدواریم با پروژه های جدید مردم این استان کمترین دغدغه را در راستای تأمین مسکن دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه محور شرق از اولویت های راهبردی است

توسعه محور شرق از اولویت های راهبردی است