مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 ساعت 02:102019-05-19سياسي

اکرمی: دشمنان قسم خورده ما هرگز با احترام و ادب به راه نمی آیند


ما باید ابتدا با پرداختن به داخل با خودمان مذاکره کنیم تا ببینیم مثلاً چه اقداماتی می توانیم انجام دهیم که کاغذ و موبایل را در درون کشور تولید کنیم، - یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت:ما باید ابتدا با پرداختن به داخل با خودمان مذاکره کنیم تا ببینیم مثلاً چه اقداماتی می توانیم انجام دهیم که کاغذ و موبایل را در درون کشور تولید کنیم، بعد به خارج از مرزها و مذاکره کردن یا مذاکره نکردن بیاندیشیم.

حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به این که مطابق با روایات دینی هرآنچه در دنیا موجود است دارای آفت هایی هم هست ، اظهار کرد: ما باید در شرایط فعلی آسیب ها و آفت ها را بشناسیم و راه برخورد با آن ها را هم پیدا کنیم؛ تا اول بتوانیم از گسترش آن جلوگیری کنیم و سپس به مقابله با چنین مواردی بپردازیم.

انقلاب 40 ساله ما هم از ابتدا با آسیب ها و آفت هایی روبه رو بوده که برخی از آن ها منشاء داخلی داشته، اما اغلب شان به خارج از کشورمان مربوط می شده است.

وی با برشمردن آفت های داخلی و خارجی انقلاب اسلامی در طول چهل سال اخیر، اظهار کرد: ما در طول 40 سال با آفت استکبار مواجه بودیم و در داخل هم با آفت هایی همچون وابستگی به خارج، تک محصولی بودن اقتصاد و رواج قاچاق روبه رو شده ایم که مجموع این موارد، ما را به این نتیجه می رساند که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکرمی: دشمنان قسم خورده ما هرگز با احترام و ادب به راه نمی آیند

اکرمی: دشمنان قسم خورده ما هرگز با احترام و ادب به راه نمی آیند