مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 ساعت 00:352019-05-19اقتصادي

پیشنهاد صدور فراورده های نفتی به کشورهای صنعتی


یک کارشناس با طرح پیشنهاد صادرات محصولات فرآوری شده نفت به کشورهای صنعتی گفت: صادرات فراورده های نفتی ضمن ارزآوری موجب اشتغالزایی به خصوص در بخشهای نفتی و گازی می شود.

- حمید حاج اسماعیلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اگرچه تحریم ها بعضاً فشارهایی به کشور ایجاد کرده و محدودیت هایی برای بازار کار به وجود آورده است ولی هنوز در بخش هایی ظرفیت های خوبی داریم که تحت تأثیر نیست.

یکی از این بخش ها، کشاورزی است و با توجه به بارندگی هایی که از سال های گذشته آغاز شده و امسال به اوج خود رسیده فرصتی استثنایی برای کشور جهت ظرفیت سازی در حوزه کشاورزی و دامپروری به وجود آمده است.

تمرکز بر صادرات محصولات کشاورزی و فرآوری ذخایر معدنی به گفته وی، توسعه کشاورزی درعین حال که می تواند بخش زیادی از مشکلات ما را به دلیل نیازهای متعددی که در این بخش داریم برطرف کند، توجه به صادرات تولیدات کشاورزی را افزایش می دهد و با توجه به منابع و ذخایر آبی کشور اگر روی بخش کشاورزی فعالیت های جدیدی صورت گیرد به توسعه بخش کشاورزی منجر خواهد شد.

این کارشناس حوزه کار تاکید کرد که دولت باید زمینه اشتغال در بخش کشاورزی را فراهم کند و افزود: این بخش می تواند ارزآوری بسیاری برای کشور داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد صدور فراورده های نفتی به کشورهای صنعتی

پیشنهاد صدور فراورده های نفتی به کشورهای صنعتی