مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 22:362019-05-19سياسي

آیین نامه طرح حمایت از شرکت های نوپا در اقتصاد دیجیتال تصویب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هیأت وزیران در جلسه عصر یکشنبه به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری، سند توسعه اقتصاد دیجیتالی را با هدف تشویق و حمایت از کسب و کار های نوپا در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، - هیأت وزیران سند توسعه اقتصاد دیجیتالی را با هدف تشویق و حمایت از کسب و کار های نوپا در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، به تصویب رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هیأت وزیران در جلسه عصر یکشنبه به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری، سند توسعه اقتصاد دیجیتالی را با هدف تشویق و حمایت از کسب و کار های نوپا در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، به تصویب رساند.

براساس این آیین نامه، کسب و کار های نوپا در اقتصاد دیجیتال از مقررات حاکم بر نظام اداری که برای شرکت های بزرگ مقیاس طراحی شده است، مستثنی و با مقرراتی ساده تر و متناسب با دوره گذار مواجه می شوند.

به ویژه در صورت شکست احتمالی، مخاطره تعهدات مالیاتی، تأمین اجتماعی و … برای این کسب و کار های نوپا کاهش یافته و انگیزه این شرکت ها برای آغاز و رسمیت بخشیدن به فعالیت هایشان تقویت خواهد شد.

با ساماندهی شرکت های نوپا در اقتصاد دیجیتال، امکان ارزیابی و نظارت دولت بر این کسب و کار ها آسان تر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه طرح حمایت از شرکت های نوپا در اقتصاد دیجیتال تصویب شد

آیین نامه طرح حمایت از شرکت های نوپا در اقتصاد دیجیتال تصویب شد