مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 19:502019-05-19ورزشي

6 طلا و 3 برنز کاراته ایران در لیگ جهانی سری آ


در پایان رقابت های لیگ جهانی کاراته سری آ در ترکیه بهمن عسگری، مهدی قراری زاده، صالح اباذری، طراوت خاکسار، حمیده عباسعلی و کاتای تیمی بانوان، - 6 مدال طلا برای ایران به ارمغان آوردند و خدابخشی، مسکینی و کاتای تیمی پسران هم برنز گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پایان لیگ سری آ ترکیه، کاراته کاهای ایران در اوزان 75- توسط بهمن عسگری، 84- کیلوگرم توسط مهدی قراری زاده، 84+ کیلوگرم توسط صالح اباذری و کاتای تیمی بانوان به 4 مدال طلا رسیدند.

طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی نیز ساعتی پیش به دو مدال طلا رسیده بودند.

بهمن عسگری در دیدار فینال برابر لوییجی بوسا نایب قهرمان جهان 2018 و قهرمان اروپا 2019 با نتیجه 6 بر یک پیروز شد و به مدال طلا رسید.

قراری زاده در فینال وزن 84- اوگور آکتاش ترکیه ای دارنده عنوان قهرمانی اروپا در سال 2019 را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 84+ کیلوگرم هم صالح اباذری در فینال مقابل گوگیتا آرکانیا گرجستانی پس از تساوی 2 بر 2 با قانون سنشو برنده شد و مدال طلا را از آن خود کرد.

کاتای تیمی بانوان ایران نیز با ترکیب پریسا رحمانی، مهری یزدانی و مائده نصیری پی نیز با شکست استرالیا در فینال به عنوان قهرمانی رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 طلا و 3 برنز کاراته ایران در لیگ جهانی سری آ

6 طلا و 3 برنز کاراته ایران در لیگ جهانی سری آ