مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 17:512019-05-19اقتصادي

رحمانی: نگران تأمین کالا های اساسی نیستیم/ ظرفیت های زیادی داریم


علی نجفی خوشرودی در تشریح نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اظهار داشت: نشست مذکور با موضوع فرصت ها و تهدیدات، رونق تولید و تجارت در شرایط تحریم با حضور رحمانی وزیر صنعت، - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طبق گفته وزیر صنعت، ما در زمینه های مختلف ظرفیت های زیادی داریم و نگران تأمین کالا های اساسی نیستیم.

علی نجفی خوشرودی در تشریح نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اظهار داشت: نشست مذکور با موضوع فرصت ها و تهدیدات، رونق تولید و تجارت در شرایط تحریم با حضور رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس اتاق بازرگانی، معاون اقتصادی وزارت امورخارجه و مسئولان بانک مرکزی و سایر دستگاه های ذیربط برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه آخرین وضعیت تولید و تجارت و تأمین نیازمندی های کشور مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: رحمانی در این نشست با اشاره به اینکه ظرفیت های تولیدی بسیار خوبی در زمینه های مختلف داریم، تاکید کرد که نگرانی از تأمین کالا های اساسی نداریم.

نجفی خوشرودی گفت: همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت بر اهمیت تکیه بر توانمندی های داخلی در بخش های صنعت و اهمیت توسعه صادرات غیرنفتی تاکید کرد که در صادرات غیرنفتی اولویت ما با کشور های همسایه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحمانی: نگران تأمین کالا های اساسی نیستیم/ ظرفیت های زیادی داریم

رحمانی: نگران تأمین کالا های اساسی نیستیم/ ظرفیت های زیادی داریم