مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 17:062019-05-19اجتماعي

عدم توجه به خواسته های دانشجو معلمان عواقب خوبی نخواهد داشت


محمد اسحاق روستا، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین، در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: برخی از ادارت آموزش و پرورش استان نسبت به کسر میزان ضریب افزایش حقوق دانشجو معلم نسبت به شاغلین در سال 98 اقدام کردند و این امر موجب نارضایتی .

- مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین گفت: اخیرا دولت با عدم افزایش حقوق دانشجو معلمان باعث نامید کردن هزاران دانشجو معلم شد عدم توجه به خواسته های دانشجو معلمان عواقب خوبی نخواهد داشت.

محمد اسحاق روستا، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین، در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: برخی از ادارت آموزش و پرورش استان نسبت به کسر میزان ضریب افزایش حقوق دانشجو معلم نسبت به شاغلین در سال 98 اقدام کردند و این امر موجب نارضایتی در بین دانشجومعلمان شده است.

روستا مطرح کرد: اخیرا دولت تدبیر وامید با بی تدبیری خود باعث نامید کردن هزاران دانشجو معلم، که آینده سازان این کشور هستند شده است وبا اقدامات خود دانشجو معلمان را بسیار خشمگین ساخته است که عدم توجه به خواسته های دانشجو معلمان عواقب خوبی نخواهد داشت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین مطرح کرد: دولت با توجه به قانون مصوب مجلس موظف است که حقوق دانشجو معلمان را افزایش دهد، اما زمانی که حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم توجه به خواسته های دانشجو معلمان عواقب خوبی نخواهد داشت

عدم توجه به خواسته های دانشجو معلمان عواقب خوبی نخواهد داشت