مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 15:152019-05-19بين الملل

کرملین امیدوار به برگزاری نشست پوتین - ترامپ در ژاپن


مسکو امیدوار است رؤسای جمهور روسیه و آمریکا با یکدیگر دیدار کننداما هنوز تصمیم نهایی در این باره از سوی واشنگتن اتخاذ نشده است.

- سخنگوی کرملین اعلام کرد: مسکو امیدوار است رؤسای جمهور روسیه و آمریکا با یکدیگر دیدار کننداما هنوز تصمیم نهایی در این باره از سوی واشنگتن اتخاذ نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، قرار است ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در ژاپن در اجلاس جی بیست حضور داشته باشند و در حاشیه آن با یکدیگر دیدار کنند.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین اعلام کرد: می دانیم که ترامپ از تمایل خود برای این دیدار گفته اما متاسفانه این را هم می دانیم که پامپئو، وزیر خارجه آمریکا هیچ پیشنهاد قطعی برای سازماندهی این دیدار در حاشیه نشست گروه بیست در اوساکا نداشت.

وی ادامه داد: این نشست می تواند براساس منافع مشترک برگزار شود.

سخنگوی کرملین اضافه کرد: مسکو منتظر ابتکار عمل از سوی واشنگتن درباره دیدار پوتین و ترامپ است اما هنوز پیشنهادی از سوی آمریکا داده نشده است.

پسکوف اضافه کرد: دشوار است که درباره چشم انداز روابط روسیه و آمریکا با توجه به کمپین انتخاباتی ریاست جمهوری پیشرو در آمریکا صحبت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین امیدوار به برگزاری نشست پوتین - ترامپ در ژاپن

کرملین امیدوار به برگزاری نشست پوتین - ترامپ در ژاپن