مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 12:502019-05-19سياسي

سعیدی: رییس جمهور آموزش و پرورش را به ریل اصلی خود بازگرداند


نماینده مردم تهران در مجلس در انتقاد از آموزش و پرورش گفت: در نظام آموزش و پرورش گرفتاری ها به قدری است که ساختار فلج شده است تمام توان این ساختار اما صرف کارهای با اولویت پایین تر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه سعیدی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک میلاد سومین امام شیعیان گفت: ما از امام حسن (ع) درس مذاکره و صلح آموختیم از همین امام درس رشادت و ایستادگی بر سر عقیده را آموخته ایم ما به دنیا نشان دادیم که هنگام نیاز بهترین مذاکره کنندگان و مؤمن ترین آنها را به آرمان های انقلاب به میدان می فرستیم و در هنگام جنگ رشیدترین مردمان هستیم.

حال که دشمنی دشمن عیان تر از همیشه شده است ما هیچ واهمه ای از او نداریم.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن تاکید بر ضرورت اتکا به توان تولیدی داخلی گفت: با تکیه کردن به صنعت داخلی در کنار استفاده از تمام ظرفیت های دیپلماسی می توانیم از سختی های کنونی گذر کنیم.

آمریکایی ها یک بار ما در جنگ آزموده و دیگر چنین خطایی را تکرار نمی کنند.

به گواه سازمان های بین المللی ما در زمان صلح پای تمام تعهدات خود ایستادیم و جهان بدعهدی آمریکا را مشاهده کرد اما ایستادن در برابر دشمن و یکپارچگی در برابر فشارهای بیرونی چگونه میسر است؟ با تهدید و تهمت یا همدلی و همبستگی؟ سع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعیدی: رییس جمهور آموزش و پرورش را به ریل اصلی خود بازگرداند

سعیدی: رییس جمهور آموزش و پرورش را به ریل اصلی خود بازگرداند