مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 12:502019-05-19سياسي

ساماندهی موزه شهدا از اولویت های بنیاد شهید و امور ایثارگران است


مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: ساماندهی و توسعه بهره برداری از موزه با استفاده از ظرفیت تشکل ها و گروه های مردم نهاد، - افزایش بازدید و برگزاری اردوهای هدفمند با هدف پیوند مردم با موزه های شهدا در سراسر کشور ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم نریمانی با تبریک 28 اردیبهشت روز جهانی موزه ها و هفته میراث فرهنگی اظهار داشت: موزه شهدا دو سال پس از پیروزی انقلاب در بنیاد شهید انقلاب اسلامی، آغاز به کار کرد و از همان روزهای اول، یادگاری های شهدای نهضت امام (ره) و روزهای اول جنگ در جبهه غرب و جنوب، اعم از عکس، وصیت نامه، دفترچه خاطرات، مدارک تحصیلی، سجاده، قرآن، تسبیح، قلم کاری، عینک مطالعه، نوار سخنرانی، مقالات، کتاب ها و آثار هنری را برای نمایش داشت.

وی افزود: تشکیل موزه شهدا در بنیاد بر مبنای یک فعالیت دانشجویی بوده است به این ترتیب که در سال 1359 نمایشگاهی از پوسترهایی با موضوع شهادت و انقلاب به همت عده ای از دانشجویان علاقه مند برپا شد و این نمایشگاه به واحد فرهنگی بنیاد شهید انقلاب اسلامی تحویل داده شد و نام موزه شهدا را از آن خود کرد.

نریمانی ادامه داد: موزه شهدا در سال 1366 به محل جدیدش در خیابان طالقانی منتقل و بخش الحاقی و تکمیلی این موزه در سال 1384 به آن اضافه شد و هم اکنون این موزه با داشتن بیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی موزه شهدا از اولویت های بنیاد شهید و امور ایثارگران است

ساماندهی موزه شهدا از اولویت های بنیاد شهید و امور ایثارگران است