مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 12:402019-05-19سياسي

یاد و خاطره شهدا تحت تأثیر مشکلات اقتصادی قرار نگیرد


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: نباید اجازه دهیم یاد و خاطره شهدای گران قدر و سلحشوری ملت بزرگ ایران تحت تأثیر مشکلات اقتصادی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار مجتبی شیروانیان، صبح امروز (یکشنبه) در نشست خبری به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر، اظهار کرد: عملیات بیت المقدس یکی از عملیات ها و فتوحات رزمندگان اسلام بود و نمی توان گفت تنها سپاه پاسداران، ارتش و یا بسیج فاتحان این عملیات بودند بلکه همه دست به دست یکدیگر این عملیات را به سرانجام رساندند و وظیفه ملی و دینی ما این است که در بزرگداشت این ایام الله کوشا باشیم و قطعاً هم ملت ایران، دستگاه مربوطه و اصحاب رسانه همچون گذشته اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

ما همان کشوری هستیم که با کمترین امکانات و با دستانی خالی عملیات بزرگ بیت المقدس را با عنایت الهی به سرانجام رساندیم و امروز با دستاوردهای دفاع مقدس و تلاش جوانان متخصص در ابعاد مختلف تبدیل به یک کشور قدرتمند شده ایم و اگر وحدت مردم و تبعیتشان از رهبری بر جایگاه خود استوار باشد دشمنان به اهدافشان نخواهند رسید.

شیروانیان در خصوص ستاد بزرگداشت سی وهفتمین سالروز آزادسازی خرمشهر، تاکید کرد: این ستاد فعالیت خود را از سال گذشته به ریاست استاندار و به دبیری بنیاد آغاز کرده است و با تشکیل کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاد و خاطره شهدا تحت تأثیر مشکلات اقتصادی قرار نگیرد

یاد و خاطره شهدا تحت تأثیر مشکلات اقتصادی قرار نگیرد