مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 12:052019-05-19ورزشي

رقابت «خانه پوشالی» و «بازی تاج و تخت» برای بدترین فصل پایانی


فصل پایانی سریال «بازی تاج و تخت» به یک ناامیدی بزرگ نزد هواداران و منتقدان تبدیل شده تا به جمع معدود سریال اپیزودی بپیوندد که تاکنون چنین افت شدید را در فصل پایانی خود تجربه کرده اند.

- رقابت خانه پوشالی و بازی تاج و تخت برای بدترین فصل پایانی فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت به یک ناامیدی بزرگ نزد هواداران و منتقدان تبدیل شده تا به جمع معدود سریال اپیزودی بپیوندد که تاکنون چنین افت شدید را در فصل پایانی خود تجربه کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمودارهایی که از محبوب ترین سریال های تلویزیونی آمریکایی در چند سال اخیر بر اساس امتیاز کاربران و منتقدان در وب سایت IMDb در فصل های مختلف از ابتدا تا انتها منتشر شده است، به خوبی نشان می دهد که فصل هشتم و پایانی این مجموعه تلویزیونی تا چه اندازه در برآورده کردن انتظارات مخاطبان ضعیف عمل کرده است.

متوسط امتیاز کاربران تا فصل ماقبل پایانی به سریال بازی تاج و تخت بین 8.

5 تا نزدیک به 10 بوده است اما در فصل هشتم در بدترین حالت به 6 هم رسیده است! قسمت اول از فصل هشتم و پایانی این سریال که پس از چند ماه رونمایی شد آمار فوق العاده 17.

4 میلیون بیننده رسمی را به ثبت رساند اما ظاهراً فصل پایانی که آخرین اپیزود آن نیز امشب (یکشنبه) رونمایی می شود چندان مطابق با خواسته ها و انتظارات هواداران پیش نرفته و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت «خانه پوشالی» و «بازی تاج و تخت» برای بدترین فصل پایانی

رقابت «خانه پوشالی» و «بازی تاج و تخت» برای بدترین فصل پایانی