مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 12:052019-05-19سياسي

همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بنیاد مسکن در مناطق سیل زده


رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: متعهد شدیم با همکاری بنیاد مسکن برای سیل زدگانی که با وام های دولت نمی توانند خانه خود را تعمیر کنند، - همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بنیاد مسکن در مناطق سیل زده رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: متعهد شدیم با همکاری بنیاد مسکن برای سیل زدگانی که با وام های دولت نمی توانند خانه خود را تعمیر کنند، در تعمیر و بازسازی منازل به آنها کمک کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر؛ رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) پیش از ظهر امروز (یک شنبه) در مراسم امضای تفاهم نامه تکمیل و تعمیر واحدهای مسکونی آسیب دیده در مناطق سیل زده استان های کشور اظهار کرد: پس از سیل اخیر، جزو نخستین دستگاه هایی بودیم که در مناطق سیل زده حضور یافتیم و در تمامی استان ها قرارگاه دایر کردیم.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به 3 میلیون قلم کالا و تجهیزات به مناطق سیل زده ارسال کردیم، تصریح کرد: در جریان بازدیدها از مناطق سیل زده تصمیم بر این شد که ستاد اجرایی چهار فعالیت را در مناطق سیل زده انجام دهد.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خاطرنشان کرد: ارسال بسته های لوازم خانگی، توزیع دام سبک، کمک به بازسازی و تعمیر منازل و ایجاد اشتغال، چهار فعالیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بنیاد مسکن در مناطق سیل زده

همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بنیاد مسکن در مناطق سیل زده