مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 11:252019-05-19دانش

ظرفیت خالی برای پذیرش 255 هزار دانشجوی مهارتی


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای با تاکید بر این که سال گذشته بیش از 300 هزار ظرفیت برای حضور دانشجو در رشته های مهارتی ایجاد شد، گفت : تنها 35 هزار نفر از این ظرفیت پر و ما با 255 هزار ظرفیت خالی دانشجو مواجه شدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ابراهیمی صالحی عمران در نشست اعضای هیأت علمی دانشجویان و مسئولان دانشکده شریعتی دانشگاه فنی و حرفه ای با رییس نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه ها، دانشگاه فنی و حرفه ای را یکی از دانشگاه های بزرگ کشور از لحاظ تحصیلی حضوری عنوان کرد و گفت : در حال حاضر 173 دانشکده و آموزشکده فنی حرفه ای در سراسر کشور فعال هستند و این دانشگاه یکی از دانشگاه های محسوب می شود که با 54 دانشکده مخصوص دختران در قالب تفکیک جنسیتی فعالیت می کند.

وی در ادامه با اشاره به جمعیت 237 هزار نفری دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه ای، خاطر نشان کرد: سال گذشته حدود 300 هزار ظرفیت برای آموزش مهارتی در کشور ایجاد شد که تنها 35 هزار نفر از این ظرفیت پر شد و به دلیل تغییر نظام آموزشی به نظام 6 3 3 حدود دو هزار و 550 هزار ظرفیت خالی در دانشگاه داشتیم.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به حضور بیش از 20 هزار حق التدریسی در دانشگاه فنی و حرفه ای، تصریح کرد: هزار نفر از کادر آموزشی این دانشگاه رسمی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت خالی برای پذیرش 255 هزار دانشجوی مهارتی

ظرفیت خالی برای پذیرش 255 هزار دانشجوی مهارتی