مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 ساعت 13:302019-05-18سياسي

حرکت زرد، سرخ و سیاه بر سر یزد


کارشناس مسئول مدیریت بحران استان یزد اعلام کرد: با اشاره به این که هنوز خسارتی ناشی از بروز طوفان دیروز گزارش نشده است، اظهار کرد: هنوز خسارتی از سوی فرمانداری ها و دستگاه های متولی جمع بندی خسارت، - اعلام نشده است.

محمدجواد دهقانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با تاکید بر این که گزارش نشدن خسارتی تاکنون به منزله نبود خسارت ناشی از طوفان نیست، توضیح داد: از آنجایی که هنوز آماری از خسارت اعلام نشده، در مورد انعکاس آن موردی قابل ارائه نیست اما در حال پیگیری هستیم گرچه به نظر می رسد که اگر خسارت چشمگیر و قابل توجهی بود نیز تاکنون اعلام شده بود.

وی با اشاره به این که عمدتاً طوفان های همراه با شن، خسارت هایی را در بردارند، گفت: طوفان های به اصطلاح معروف به زرد، سرخ و سیاه ، طوفان هایی معمولاً همراه با خسارت هستند اما توفان دیروز به علت نداشتن سرعت زیاد، گویا خسارت چندانی نداشته است.

دهقانی با تاکید بر این که تمام طوفان ها هرچند بدون خسارت، همیشه خساراتی غیرمستقیم دارند، تصریح کرد: ریزگردها و گرد و غبار مهمترین خسارت هایی هستند که از طوفان های یزد برجای می ماند و خساراتی جزیی ولی در وسعت زیاد به ویژه آلودگی هوا و محیط زیست، مشکلات پوستی و تنفسی و حتی بعضاً تخریب تأسیسات را به همراه دارد که اصولاً این نوع خسارت ها قابل برآورد نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت زرد، سرخ و سیاه بر سر یزد

حرکت زرد، سرخ و سیاه بر سر یزد