مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اردیبهشت 1398 ساعت 17:552019-05-17ورزشي

صعود بخشی و جوادی به یک چهارم تکواندو قهرمانی جهان / کیانی حذف شد


امیر محمد بخشی و پریسا جوادی با برتری مقابل رقیبان شان راهی مرحله یک چهارم نهایی رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان شدند اما ناهید کیانی از دور رقابت ها حذف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آغاز سومین روز از رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان 2019 که در منچستر انگلیس در حال برگزاری است، امیر محمد بخشی در 74- و پریسا جوادی در وزن 57- کیلوگرم راهی یک چهارم نهایی شدند اما ناهید کیانی در 49- کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفت.

* راهیابی بخشی به یک چهارم نهایی امیرمحمد بخشی نماینده وزن 74- کیلوگرم مردان ایران، در نخستین گام برابر میگوئل ترجوس سالاس از کلمبیا با نتیجه 16 بر 7 به برتری رسید.

وی در دور بعد نیز مقابل کریستین مکنیش نماینده میزبان و دارنده طلای قهرمانی اروپا 2018، برنز بازی های یونیورسیاد 2015 و برنز المپیک جوانان 2014 در حالی که در پایان 2 راند مبارزه 6 بر 6 به تساوی رسید موفق شد در پایان راند سوم با حساب 10 بر 6 به برتری برسد و راهی یک هشتم نهایی شود.

بخشی در یک هشتم نهایی نیز برابر کی رن از چین با نتیجه 23 بر 15 به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

* حذف ناهید کیانی در مرحله یک هشتم نهایی ناهید کیانی، نماینده وزن 49- کیلوگرم تیم ملی بانوان ایران در نخستین مبارزه برابر یونیشا رأی از نپال را با نتیجه 34 بر 7 در پایان راند دوم شکست داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود بخشی و جوادی به یک چهارم تکواندو قهرمانی جهان / کیانی حذف شد

صعود بخشی و جوادی به یک چهارم تکواندو قهرمانی جهان / کیانی حذف شد