مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 ساعت 18:562019-05-15سياسي

غیب پرور: 11 هزار گروه جهادی داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه رونمایی از سامانه اطلس جهادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: - رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اکنون 11 هزار گروه جهادی داریم، گفت: برنامه ما در سال 98 این گرو ه ها را به 38 هزار گروه افزایش دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه رونمایی از سامانه اطلس جهادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اطلس فرصتی برای تمامی مردم است تا در گروه های جهادی ثبت نام کنند، براساس این اطلس مناطق نیاز و مناطق مورد خدمت رسانی مشخص خواهند شد.

وی افزود: حیات بسیج در خدمت به مردم است، تا اواسط سال 97، شش هزار گروه جهادی داشتیم که اکنون به 11 هزار گروه افزایش یافته است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در سیل های ابتدای سال، حدود 78 هزار نفر از مردم و جوانان در قالب گروه های جهادی در استان های سیل زده به خدمت رسانی پرداختند.

در سیل اخیر گروه های تخصصی جهادی داشتیم.

وی در ادامه خبر داد: برنامه ما در سال 98 این است که تعداد گرو ه های جهادی را به 38 هزار گروه افزایش دهیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: تعداد پایگاه بسیج در کشور 51 هزار پایگاه است که انتظار داریم طی دو سال هر پایگاه حداقل یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیب پرور: 11 هزار گروه جهادی داریم

غیب پرور: 11 هزار گروه جهادی داریم