مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 ساعت 13:252019-05-15اقتصادي

یارانه صادراتی به صادرکنندگان سیب درختی آذربایجان غربی پرداخت می شود


مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: از 100 میلیارد ریال مشوق یارانه صادراتی مصوب برای صادر کنندگان سیب درختی استان، - تا کنون 70 میلیارد ریال آن جهت پرداخت به صادر کنندگان استان تخصیص یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد دهقان در جلسه هماهنگی پرداخت یارانه صادرات سیب درختی با بیان اینکه هدف وزارت جهاد کشاورزی، توسعه و حمایت از صادرات محصولات کشاورزی است اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست های حمایتی وزارت جهاد کشاورزی و پیگیری مستمر این سازمان مشوق یارانه صادراتی به صادر کنندگان سیب درختی استان پرداخت می شود و پیگیر تخصیص مابقی اعتبار برای پرداخت به صادر کنندگان هستیم.

وی افزود: یارانه صادراتی صرفاً به صادرکنندگانی پرداخت می شود که در سال 1396 اقدام به صادرات سیب درختی از مبادی قانونی نکرده و از سایر مشوق های صادراتی استفاده نکرده باشند، تعلق می گیرد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در سال 96 بیش از 57 هزار تن سیب درختی استان صادر شد، افزود: کلیه صادر کنندگان سیب درختی واجد شرایط استان که با مراجعه به سامانه مشوق های صادراتی وزارت جهاد کشاورزی به آدرس http://eagri.

maj.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه صادراتی به صادرکنندگان سیب درختی آذربایجان غربی پرداخت می شود

یارانه صادراتی به صادرکنندگان سیب درختی آذربایجان غربی پرداخت می شود