مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 ساعت 13:002019-05-15سياسي

دستگیری های گسترده در شهرداری فردیس به خاطر چه بود؟


اگر مدیر بالادستی برای انجام یک تخلف در حوزه مدیریت شهری سفارش پذیر نباشد و به مدیران پایین دست خود تخلف را سفارش نکند، جلوی بخش زیادی از فسادهای احتمالی در مدیریت شهری گرفته می شود.

- شهردار فردیس گفت: اگر مدیر بالادستی برای انجام یک تخلف در حوزه مدیریت شهری سفارش پذیر نباشد و به مدیران پایین دست خود تخلف را سفارش نکند، جلوی بخش زیادی از فسادهای احتمالی در مدیریت شهری گرفته می شود.

منوچهر غفاری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص دستگیری هایی که اخیراً در مجموعه مدیریت شهری فردیس رخ داده است توضیح داد: شهرداری ها به خاطر نوع کاری که انجام می دهند همیشه از نهادهای آسیب پذیر در موضوع فساد اداری هستند و بر همین اساس نمی توان در چنین مجموعه ای به طور صد در صد جلوی تخلف را گرفت.

غفاری افزود: از طرف دیگر چون بخش زیادی از مردم به طور مستقیم با شهرداری در ارتباط هستند، هر اتفاق خوب و بدی در این مجموعه در سطح شهر فراگیر می شود.

وی در خصوص اتفاقات اخیر در شهرداری فردیس گفت: بخش عمده ای از فساد در مدیریت شهری فردیس به ساخت و سازهای غیرمجاز به خصوص در منطقه 10 مربوط می شد که در رابطه با این موضوع سال 94 هم دستگیری های گسترده ای رخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری های گسترده در شهرداری فردیس به خاطر چه بود؟

دستگیری های گسترده در شهرداری فردیس به خاطر چه بود؟