مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اردیبهشت 1398 ساعت 18:202019-05-12سياسي

نقش اجتماع نخبگانی در ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانشگاه ها


سرپرست بنیاد نخبگان استان خراسان جنوبی در نشست بررسی راهکارهای جذب و نگهداری اجتماع نخبگان بر نقش اجتماع نخبگانی در ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانشگاه ها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید سعیدرضا دکتر احمدی زاده در نشست بررسی راهکارهای جذب و نگهداری اجتماع نخبگان که به همت بنیاد نخبگان استان خراسان جنوبی با حضور مستعدان برتر در دانشگاه بیرجند برگزار شد، با اشاره به ضرورت حضور مؤثر جامعه نخبگانی در فضاهای علمی و پژوهشی، گفت: مؤسسات آموزش عالی از مهم ترین نهادهایی هستند که بیشترین پیوند را با فضای نخبگان دارند.

سرپرست بنیاد نخبگان استان خراسان جنوبی با بیان اینکه جذب دانشجویان مستعد یکی از حوزه های مهم فعالیت مؤسسات آموزش عالی است، افزود: دانشگاه بیرجند با عنایت ویژه به اعتلای علمی دانشگاه، وجود اساتید توانمند و دانشجویان مستعد و امکانات مکفی، مصصم است در راستای جذب و نگهداشت دانشجویان مستعد اقدامات مؤثری انجام دهد.

در ادامه، طالب زاده، مدیر گروه روان شناسی دانشگاه بیرجند نیز اظهار کرد: شناسایی راه کارهای عملی جذب و نگهداشت دانشجویان نخبه و مستعد در دانشگاه بیرجند در قالب طرحی توسط گروه روان شناسی دانشگاه بیرجند و با همکاری بنیاد نخبگان استان در دست اقدام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش اجتماع نخبگانی در ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانشگاه ها

نقش اجتماع نخبگانی در ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانشگاه ها