مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اردیبهشت 1398 ساعت 18:202019-05-12اقتصادي

احتمال پرداخت یارانه ریالی به طبقات محروم


رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه در سال 97 بیش از 15 میلیارد دلار ارز دولتی به کالاهای اساسی، نهاده های کشاورزی، دارو و نیازهای وزارت علوم اختصاص یافته، - از احتمال پرداخت یارانه ریالی به طبقات محروم در سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه عصر امروز (یکشنبه) کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با حضور محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد و عملکرد بند ز تبصره 7 که دولت را مکلف می کند تا 14 میلیارد دلار برای حمایت از معیشت مردم و تأمین مابه التفاوت ارز برای تولید داخلی اختصاص دهد، مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست عدل معاون سازمان برنامه و بودجه در توضیحاتی گفت: با توجه به محدودیت های ارزی کشور، برخی کالاها که در سبد معیشتی مردم از اهمیت کمتری برخوردار است، مشمول کاهش ارز خواهند شد.

همچنین میدری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ارتباط با کالا برگ الکترونیکی عنوان داشت: برای توزیع گوشت به این شیوه با کمک بانک مرکزی اقداماتی انجام شده و می تواند عملیات اجرایی آغاز شود.

در ادامه نیز نوبخت در تشریح عملکرد بند ز تبصره 7 اظهار داشت: طبق قانون دولت مکلف بود در سال 97 به چهار گروه کالاهای اساسی، نهاده های کشاورزی و دامی، دارو و سلامت، و نیازهای وزارت علوم؛ 14 میلیارد دلار ارز 4200 ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال پرداخت یارانه ریالی به طبقات محروم

احتمال پرداخت یارانه ریالی به طبقات محروم