مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اردیبهشت 1398 ساعت 00:262019-05-11سياسي

دانش افزایی اساتید و سامان بخشی دروس معارف در دانشگاه آزاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام محمد شریفانی سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد با اشاره به برنامه های این نهاد در سال 98 گفت: - سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد گفت: از مهم ترین اقدامات این نهاد در سال جاری سامان بخشی دروس معارف و دانش افزایی اساتید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام محمد شریفانی سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد با اشاره به برنامه های این نهاد در سال 98 گفت: از مهم ترین اقدامات این نهاد در سال جاری سامان بخشی دروس معارف و دانش افزایی اساتید است که در قالب رونق بخشیدن به این دو موضوع انجام می شود.

وی افزود: یکی دیگر از فعالیت های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد پرداختن به مقوله اخلاق و معنویت بوده که مورد توجه و تاکید رهبری در گام دوم انقلاب است که در قالب موضوعاتی مانند تعامل با تشکل های دانشجویی ، فعالیت های جهادی، قران و نماز انجام خواهد شد.

حجت الاسلام شریفانی تصریح کرد: با برگزاری جلسات مشورتی و نشست های متعدد در صدد شناسایی آسیب های فر هنگی و اجتماعی هستیم از طرفی با استفاده از اساتید مجرب در حوزه سبک زندگی فعالیت منظم و مستمری را با اجرای کارگاه های آموزشی و کرسی های دانشجویی انجام خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش افزایی اساتید و سامان بخشی دروس معارف در دانشگاه آزاد

دانش افزایی اساتید و سامان بخشی دروس معارف در دانشگاه آزاد