مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اردیبهشت 1398 ساعت 13:202019-05-11اقتصادي

تاکید رییس جمهور بر اتمام مسکن مهر تا پایان امسال


قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به لزوم همکاری دستگاه های خدمات رسان در پروژه های مسکن مهر گفت: رییس جمهور بر تکمیل مسکن های مهر کشور تا پایان امسال تاکید دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از مجموع دو میلیون و200 هزار مسکن مهر شهری یک میلیون و800 هزار واحد آن تحویل متقاضیان شده، 200 هزار واحد آماده تحویل و 200 هزار واحد باقی مانده هم تا پایان امسال تکمیل می شود.

تا کنون در پنج استان، جشن اتمام مسکن مهر شهرهای بالای 25 هزار نفر انجام شده و دولت وعده داده تا پایان سال پرونده مسکن مهر در کل کشور، بجز واحدهایی که دارای معارض هستند را ببندد.

در روزهای اخیر، احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر در سفر به کرمان و بررسی آخرین وضعیت مسکن مهر این استان از تاکید رییس جمهور بر تکمیل مسکن های مهر کشور تا پایان امسال خبر داد.

وی بر همکاری دستگاه های مسئول در به سامان رساندن مسکن مهر و انجام خدمات زیربنایی و روبنایی در زمان مقرر و به صورت مناسب تاکید کرد.

سرعت دهی به خدمات و زیرساخت ها بیشترین تعداد واحدهای نیمه کاره مسکن مهر در شهرهای پردیس، پرند و هشتگرد قرار دارد که طبق گزارش های میدانی، روند ایجاد خدمات زیربنایی و روبنایی این سایت ها سرعت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس جمهور بر اتمام مسکن مهر تا پایان امسال

تاکید رییس جمهور بر اتمام مسکن مهر تا پایان امسال