مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اردیبهشت 1398 ساعت 16:062019-05-10پزشكي

طرح ملی کنترل فشار خون بالا از 27 اردیبهشت در استان مرکزی اجرا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد جمالیان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در جلسه کمیته دانشگاهی بسیج ملی کنترل فشار خون بالا از برنامه ریزی برای کنترل فشار خون جامعه هدف 557 هزار نفر استان مرکزی خبر داد و گفت: - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک از اجرای طرح بسیج ملی برای کنترل فشار خون بالا در سطح استان مرکزی از 27 اردیبهشت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدمحمد جمالیان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در جلسه کمیته دانشگاهی بسیج ملی کنترل فشار خون بالا از برنامه ریزی برای کنترل فشار خون جامعه هدف 557 هزار نفر استان مرکزی خبر داد و گفت: از 27 اردیبهشت ماه بسیج ملی کنترل فشار خون بالا همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی آغاز می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه شایع ترین علل مرگ و میر در جهان ابتلا به بیماری ها قبلی و عروقی است، اظهار کرد: سالانه 10.

4 میلیون نفر در جهان به علت بیماری قلبی و عروقی ناشی از فشار خون بالا جان خود را از دست می دهند و 218 میلیون نفر نیز دچار عوارض و ناتوانی های ناشی از این بیماری می شوند.

جمالیان مصرف نمک، استرس و چاقی را از عوامل ابتلا به فشار خون دانست و بیان کرد: اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون بالا در واقع گام اول است و در این راستا دانشگاه علوم پزشکی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی کنترل فشار خون بالا از 27 اردیبهشت در استان مرکزی اجرا می شود

طرح ملی کنترل فشار خون بالا از 27 اردیبهشت در استان مرکزی اجرا می شود