مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اردیبهشت 1398 ساعت 10:552019-05-08اقتصادي

نرخ های نجومی خرید و فروش قبر


یکی از ترفندهای فروش قبر با قیمت های بالا بیان عناوینی مانند وجود قبر در موقعیت عالی یا وجود قبر در قطعات اول بهشت زهراست که گویا مردم تمایل زیادی برای دفن مرده های خود در این قطعات دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه آرمان امروز نوشت: مدتی است که شاهد خرید و فروش قبر با رقم های نجومی هستیم که البته این مهم به رغم تمام انکارهای مسئولان به راحتی در برخی از دفاتر یا سایت ها انجام می شود.

گفتنی است مدیرعامل سازمان بهشت زهرا سال گذشته بود که اعلام کرد ادعای وجود قبرهای نجومی واقعیت ندارد و گران ترین قبری که در طول تاریخ 47 ساله بهشت زهرا فروخته شده 16 میلیون بوده که آن هم در قطعات 1 تا 110 صورت گرفته است و قدمت آن بیش از 30 سال می باشد، همچنین در فاز دوم بهشت زهرا حداکثر قیمت قبور 9 میلیون تومان و در فاز سوم و قبور روز قیمت هر طبقه 750 هزار تومان است اما این در حالی است که این قیمت ها تفاوت فاحشی با قیمت های واقعی دارد.

افزایش قیمت قبر متناسب با تورم با نگاهی گذرا بر قیمت سایت ها و دفاتر فروش قبور به این مهم دست می یابیم که نرخ تورم نیز بر قیمت قبر تأثیر بسزایی دارد که این مهم گویای آن است که نرخ تورم تا لحظه بدرقه از این دنیا همراه ما خواهد بود که این خود جای بسی تأمل دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ های نجومی خرید و فروش قبر

نرخ های نجومی خرید و فروش قبر