مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اردیبهشت 1398 ساعت 07:062019-05-08سياسي

استانی شدن انتخابات مجلس باعث تثبیت قدرت در دست عده ای خاص می شود


محمدامین اسکندری، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به بیان مشکلات استان البرز و مطالبات دانشجویان از نمایندگان این استان پرداخت و گفت: - مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی گفت: نمایندگان به جای صرف وقت خود برای طرحی که باعث تثبیت قدرت در دست کسانی می شود که صندلی های مجلس را ارث پدری می دانند، فکری به حال مردم کنند.

محمدامین اسکندری، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به بیان مشکلات استان البرز و مطالبات دانشجویان از نمایندگان این استان پرداخت و گفت: مهاجرت بی رویه به البرز معضلاتی را برای مردم ایجاد کرده که بیکاری یکی از مهم ترین این مشکلات است.

اسکندری با بیان اینکه گسترش حاشیه نشینی باعث مخدوش شدن چهره شهر شده است، افزود: بحران های زیست محیطی مانند آلودگی هوا، آلودگی آب رودخانه ها و عدم تصفیه آب فاضلاب از دیگر مشکلاتی است که در البرز مردم را گرفتار کرده است.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی ادامه داد: البرز رتبه اول در تولید نخاله های ساختمانی را دارد و از طرف دیگر به خانه هایی که در هشتگرد در قالب بزرگترین پروژه مسکن مهر است، خدمات به درستی ارائه نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانی شدن انتخابات مجلس باعث تثبیت قدرت در دست عده ای خاص می شود

استانی شدن انتخابات مجلس باعث تثبیت قدرت در دست عده ای خاص می شود