مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اردیبهشت 1398 ساعت 13:252019-05-07اقتصادي

ادامه هیجان و معاملات توده واری در بازار سهام


سفارش های فروش در بازار سهام امروز به حدی بود که بیشتر گروه ها شاهد عرضه های سنگین بودند و نماگر اصلی بازار نیز با افت بیش از 7000 واحدی به روز شد.

- در این روزها بازار سرمایه شاهد هیجان و رفتارهای توده واری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با رشد ریسک های سیستماتیک و نگرانی ها از وضعیت اقتصادی در آینده، دو روز است که عرضه ها در بازار سهام به شدت رشد کرده و قیمت ها در بازار در حال اصلاح شدن است.

اثرات هیجان و رفتارهای توده واری در بازار کاملاً مشهود است؛ به طوری که در روزهای گذشته شاهد صف های خرید پایدار بودم و امروز و روز گذشته صف های فروش قوت گرفته است.

در چنین شرایطی بازار سهام به شدت شکننده شده و با کوچک ترین اخباری از موضوعات مختلف و مخصوصاً روابط بین الملل ایران تصمیماتی در خرید و فروش صورت می گیرد که پایه و اساس تحلیل های بنیادی ندارد.

امروز تقریباً تمام صنایع، دست به دست هم دادند تا شاخص های بازار کاهش یابد.

در حالی امروز اصلاح قیمت رخ می دهد که در روزها و هفته های گذشته قیمت ها با شتاب بالایی رشد کرده و شاخص کل توانست بارها کانال شکنی کند.

امروز برای دومین روز پیاپی در هفته جاری شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران با شتاب بالایی کاهش یافت و در نهایت با 7624 واحد افت در تراز 208 هزار و 196 واحدی نشست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه هیجان و معاملات توده واری در بازار سهام

ادامه هیجان و معاملات توده واری در بازار سهام