مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اردیبهشت 1398 ساعت 07:502019-05-06پزشكي

راه اندازی درمانگاه دیابت و فشار خون در 1000 بیمارستان کشور


معاون درمان وزارت بهداشت از ایجاد کلینیک و درمانگاه تخصصی فشار خون و دیابت در بیش از 1000 بیمارستان کشور خبر داد و گفت: اگر بیمارستانی این درمانگاه ها را ایجاد نکند، - راه اندازی درمانگاه "دیابت" و "فشار خون" در 1000 بیمارستان کشور معاون درمان وزارت بهداشت از ایجاد کلینیک و درمانگاه تخصصی فشار خون و دیابت در بیش از 1000 بیمارستان کشور خبر داد و گفت: اگر بیمارستانی این درمانگاه ها را ایجاد نکند، آن را اعتبار بخشی نخواهیم کرد.

دکتر قاسم جان بابایی در گفت وگو با ایسنا، گفت: طی بخشنامه ای اعلام کرده ایم که کلیه بیمارستان ها مکلف شده اند که درمانگاه دیابت و فشار خون داشته باشند و هر دو این موارد هم جزو سنجه های ضروری در اعتباربخشی بیمارستان ها محسوب می شود.

وی با بیان اینکه اگر در بیمارستانی ببینیم که این دو درمانگاه را ندارد، آن را اعتبار بخشی نخواهیم کرد، افزود: این بخشنامه به تازگی به همه بیمارستان ها ابلاغ شده است و اجرای آن برایمان بسیار حائز اهمیت است.

طبق برنامه ریزی هایمان قرار است ایجاد کلینیک و درمانگاه تخصصی فشار خون و دیابت در بیش از 1000 بیمارستان کشور ایجاد شود که مردم می توانند با مراجعه به آن ها و انجام برخی معاینات، عوارض بیماری هایی مانند فشار خون را کاهش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی درمانگاه دیابت و فشار خون در 1000 بیمارستان کشور

راه اندازی درمانگاه دیابت و فشار خون در 1000 بیمارستان کشور