مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اردیبهشت 1398 ساعت 11:102019-05-04اجتماعي

رودخانه هایی که راهی به جز فرار ندیدند


برای جلوگیری از تبعات بعدی سیل، بازسازی حریم پر مخاطره ترین رودخانه شهر با تملک املاک بستر رودخانه و واگذاری زمین در دستور کار قرار گرفت.

- علی امانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: سیل بلای طبیعی و مهمان ناخوانده ای است که موجب آزار بسیاری است و خسارات زیادی را به جای می گذارد.

وی با بیان اینکه بلاهای طبیعی تا حد زیادی تحت کنترل نیستند اما باید مدیریت شوند، افزود: در تمامی دنیا زندگی در کنار رودخانه را زندگی پر ریسک می دانند و به عواقب ناشی از آن هم می پردازند.

شهردار نوشهر با تاکید بر اینکه در زمان وقوع سیل در مدیریت شهری باید اقدامات مؤثری صورت گیرد، تصریح کرد: وقتی عرصه برای آب رودخانه ها تنگ می شود راهی به جز فرار و وقوع سیل ندارد.

امانی با بیان اینکه در نگهداری از رودخانه ها اختلاف نظرهای زیادی وجود دارد که متولی این امر شهرداری ها، امور آب و سایر ارگان ها هستند، تصریح کرد: باید تصمیمات جدی در این خصوص گرفته شود تا متولی مشخصی معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه در نوشهر با تعاملاتی که وجود دارد تفاهم نامه ای با ناحیه امور آب، شهرداری و شورای شهر منعقد شد که اتفاقات خوبی برای شهر رقم خورد، گفت: لایروبی سه رودخانه وحشی شهر با اعتبار 270 میلیون تومان در دست پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رودخانه هایی که راهی به جز فرار ندیدند

رودخانه هایی که راهی به جز فرار ندیدند