مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اردیبهشت 1398 ساعت 17:052019-05-01ورزشي

صعود نمایندگان ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی کاراته


فدراسیون جهانی کاراته جدیدترین رنکینگ خود را منتشر کرد که در آن رتبه کاراته کاهای ایرانی در رنکینگ جهانی و المپیکی تغییر چشمگیری داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در تازه ترین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی که امروز(اول ماه می) و پس از برگزاری سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان منتشر شد، سجاد گنج زاده که موفق به کسب مدال طلای لیگ مراکش شد با 900 امتیازی که بدست آورد همچنان در رده دوم وزن به اضافه 84 کیلوگرم باقی ماند.

در همین وزن صالح اباذری با مدال برنزی که از این پیکارها بدست آورد 2 پله صعود کرد و خود را به رتبه سوم رساند و درست پشت سر گنج زاده قرار گرفت.

در سایر اوزان و در بخش مردان، علی اصغر آسیابری بعد از کسب مدال نقره لیگ جهانی مراکش 5 پله صعود کرد و مهدی قراری زاده نیز از رده 26 به رده 21 رسید.

سیدعلی کریمی دیگر کاراته کایی بود که 4 پله در وزن 60 کیلوگرم صعود کرد.

در بخش بانوان نیز فاطمه صادقی 6 پله، حمیده عباسعلی پس از مدال برنز لیگ جهانی 5 پله صعود و رزیتا علیپور نیز 5 پله صعود کردند.

در رنکینگ المپیکی کاراته کاها نیز تغییرات فراوانی دیده می شود که از جمله آن می توان به صعود 5 پله ای آسیابری، یک پله ای گنج زاده و 3 پله ای اباذری در بخش مردان و صعود 21 پله ای خاکسار، 7 پله ای عباسعلی و یک پله ای علیپور در بخش بانوان اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود نمایندگان ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی کاراته

صعود نمایندگان ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی کاراته