مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اردیبهشت 1398 ساعت 14:412019-04-30اقتصادي

شوراهای اسلامی شهر و روستا در البرز کم اختلاف ترین شوراهای کشور هستند


شوراهای اسلامی شهر و روستا در البرز کم اختلاف ترین شوراهای کشور محسوب می شوند و به دلیل چنین جایگاهی، سطح توقع مردم و مسؤولان برای تداوم این روند بالاتر می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز ظهر امروز در مراسم روز شوراها که امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: سال گذشته 400 میلیارد تومان اعتبار از محل ارزش افزوده به شهرداری های البرز تعلق گرفت و در این راستا باید معیارهای قانونی با محدودیت های اعتباری که در شرایط کنونی کشور وجود دارد، رعایت شود.

استاندار البرز بیان کرد: اعتبارات عمرانی شهرداری ها و بودجه های دولتی در استان البرز باید طی هماهنگی و همپوشانی معاونت عمرانی استانداری و شهرداری ها صورت گیرد تا از موازی کاری در اجرای طرح ها و پروژه ها جلوگیری شود چراکه باید از حداقل امکانات حداکثر بهره برداری را داشته باشیم.

شهبازی گفت: اعضای شوراهای اسلامی به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان های شهری و روستایی باید به دور از اختلاف نظرها با اتحاد و انسجام برای بالندگی، پیشرفت و آبادانی شهرها و روستاها تلاش کنند.

وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا در البرز کم اختلاف ترین شوراهای کشور محسوب می شوند، افزود: بر این اساس به دلیل چنین جایگاهی، سطح توقع مردم و مسؤولان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراهای اسلامی شهر و روستا در البرز کم اختلاف ترین شوراهای کشور هستند

شوراهای اسلامی شهر و روستا در البرز کم اختلاف ترین شوراهای کشور هستند