مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اردیبهشت 1398 ساعت 12:202019-04-30فرهنگي

احترام برومند: داوود رشیدی به زادگاهش افتخار می کرد


احترام برومند همسر زنده یاد داوود رشیدی در آیین افتتاح سالن تئاتری به نام این هنرمند در سینما هنر و تجربه بابل گفت: این که مکان های فرهنگی و هنری به نام مشاهیر کشور نامگذاری شوند، - کاری پسندیده است.

داوود رشیدی به زادگاهش افتخار می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده، آیین افتتاح سالن تئاتر استاد داوود رشیدی دوشنبه 9 اردیبهشت ماه در نخستین روز از نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش و با حضور احترام برومند همسر این بازیگر فقید و جمعی از مسئولان و هنرمندان در شهر بابل برگزار شد.

احترام برومند همسر زنده یاد داوود رشیدی با بیان توضیحاتی درباره آیت الله زین العابدین مازندرانی حائری، جد داوود رشیدی و پدربزرگ او بیان کرد: همسرم همیشه افتخار می کرد که جدش اهل بابل بوده و از دیدن هنرمندان جوان و مستعد شهر بابل به وجد می آمد.

وی اظهار کرد: از مسئولان و هنرمندانی که همت کردند و این سالن تئاتر را به نام داوود رشیدی نام گذاری کردند، تشکر می کنم، امیدوارم جوانان بابلی نمایش های موفقی در این سالن اجرا کنند و چراغ آن را زنده نگه دارند.

همچنین بهرام شاه محمدلو بازیگر و مجری پیشکسوت تلویزیون ضمن تقدیر از مسئولان برای راه اندازی سالن داوود رشیدی، عنوان کرد: داوود رشیدی با تمام تجربه، دانش و علم و آنچه که در دوران زندگی و کار هنری خود کسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احترام برومند: داوود رشیدی به زادگاهش افتخار می کرد

احترام برومند: داوود رشیدی به زادگاهش افتخار می کرد