مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اردیبهشت 1398 ساعت 09:402019-04-30سياسي

سامانه ثبت و ضبط دارایی های مسئولان به زودی راه اندازی می شود


رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: در صدد هستیم در برخی از موارد در حیطه وظایف قوه قضاییه همچون ثبت و ضبط دارایی های مسئولین بر مبنای قانون اساسی سامانه ای طراحی کنیم و به زودی با ابلاغ دستورالعمل ریاست قوه قضاییه این سامانه راه اندازی می .

- رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: در صدد هستیم در برخی از موارد در حیطه وظایف قوه قضاییه همچون ثبت و ضبط دارایی های مسئولین بر مبنای قانون اساسی سامانه ای طراحی کنیم و به زودی با ابلاغ دستورالعمل ریاست قوه قضاییه این سامانه راه اندازی می شود و مسئولین در حوزه تعیین شده توسط قانون موظف هستند دارایی های خود را ثبت و ضبط کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام حمید شهریاری معاون قوه قضاییه و رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه درباره پابند الکترونیک گفت: طبق سیاستگذاری انجام شده مقرر گردید حدود 1000 پابند تولید شود و مطالعات یک برنامه کسب و کار برای 30 هزار پابند نیز در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: نظر ریاست قوه قضاییه توسعه در حوزه پابند الکترونیک است و ما درصدد هستیم طرح مطالعاتی برای 30 هزار پابند بررسی و بعد از اتمام این طرح ظرف 6 ماه آینده و برطرف شدن موانع، این قابلیت وجود دارد که عملیات بعدی تولید این میزان پابند الکترونیک باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه ثبت و ضبط دارایی های مسئولان به زودی راه اندازی می شود

سامانه ثبت و ضبط دارایی های مسئولان به زودی راه اندازی می شود