مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اردیبهشت 1398 ساعت 09:402019-04-29بين الملل

ممنوعیت حضور کاتولیک ها در کلیسا و پوشش صورت زنان مسلمان در سریلانکا


به دنبال انفجارهای هولناک هفته گذشته در سریلانکا و به سبب هراس از تکرار این حملات به کاتولیک های این کشور اجازه داده نشد که روز یکشنبه برای شرکت در مراسم عشای ربانی در کلیسا حضور یابند و زنان مسلمان نیز از داشتن پوشش صورت در اماکن عمومی منع شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بسیاری از کاتولیک های سریلانکا در پی نگرانی های موجود از تکرار انفجارها و حملات هفته گذشته که در روز عید پاک اتفاق افتاد، اجازه حضور در مراسم عشای ربانی در کلیساها را نیافتند و برای برگزاری این مراسم در مقابل تلویزیون های خود که خطبه کاردینال مالکوم رانجیت، اسقف اعظم کلمبو را پخش می کرد، زانو زدند.

تعطیلی تمامی کلیساهای کاتولیک سریلانکا که اقدامی غیرعادی است و طی قرن ها حضور کلیساها در این جزیره اتفاق نیفتاده، پس از آن صورت گرفته است که مقامات محلی و سفارت آمریکا در کلمبو هشدار دادند، شبه نظامیان زیادی با مواد منفجره آزادانه در حال فعالیت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آسوشیتدپرس، انفجارهای هفته گذشته در سریلانکا که در کلیساها و هتل هایی اتفاق افتادند و مسئولیت آن ها را داعش برعهده گرفت، منجر به کشته شدن بیش از 250 تن شد.

این در حالی است که روز جمعه نیز سه شبه نظامی پس از تیراندازی متقابل با نیروهای پلیس در شرق این کشور دست به انفجار انتحاری زدند و داعش مسئولیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت حضور کاتولیک ها در کلیسا و پوشش صورت زنان مسلمان در سریلانکا

ممنوعیت حضور کاتولیک ها در کلیسا و پوشش صورت زنان مسلمان در سریلانکا