مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اردیبهشت 1398 ساعت 13:502019-04-28سياسي

استانداران ظرف یک ماه آینده وضعیت دو شغله ها را تعیین تکلیف کنند


سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد که کارکنان شاغل در پستهای مدیریتی و کارشناسی حق عضویت همزمان در هیأت مدیره شرکت های دولتی، نهادهای عمومی غیردولتی و سازمان ها را ندارند.

- سسامانی سخنگوی وزارت کشور با اشاره به تبصره 2 قانون بودجه 98: استانداران ظرف یک ماه آینده وضعیت دو شغله ها را تعیین تکلیف کنند سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد که کارکنان شاغل در پستهای مدیریتی و کارشناسی حق عضویت همزمان در هیأت مدیره شرکت های دولتی، نهادهای عمومی غیردولتی و سازمان ها را ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با اشاره به بند 9 تبصره 2 قانون بودجه سال جاری اظهار داشت: بر اساس این حکم قانونی هیچ یک از استانداران و معاونان آنها حق ندارند بطور همزمان عضو هیئت مدیره شرکتهای دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی و سازمان ها اعم از زیرمجموعه خود و زیرمجموعه سایر دستگاه ها باشند.

وی در ادامه افزود: همچنین طبق این تبصره قانون بودجه سال 98 کل کشور عضویت همزمان مقامات موضوع ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری و مدیران و معاونان دستگاه های اجرایی و به طور کلی کارکنان شاغل در کلیه پستهای مدیریتی و کارشناسی در مدیریت عاملی و سایر مسئولیتهای اجرایی و عضویت هیئت مدیره شرکتهای دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداران ظرف یک ماه آینده وضعیت دو شغله ها را تعیین تکلیف کنند

استانداران ظرف یک ماه آینده وضعیت دو شغله ها را تعیین تکلیف کنند