مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اردیبهشت 1398 ساعت 10:102019-04-28سياسي

توصیف سرلشکر صفوی از شهید شفیع زاده


قبضه های غنیمتی را در قالب توپخانه های لشکری و گردان های مستقل توپخانه به سرعت سازماندهی کرد و در «عملیات رمضان»، اکثریت قریب به اتفاق توپ ها را علیه دشمن بعثی به کار برد و در ادامه، - قبضه های غنیمتی را در قالب توپخانه های لشکری و گردان های مستقل توپخانه به سرعت سازماندهی کرد و در عملیات رمضان ، اکثریت قریب به اتفاق توپ ها را علیه دشمن بعثی به کار برد و در ادامه، با به دست آوردن توپ های غنیمتی بیشتر، گروه های توپخانه را به استعداد چندین گردان شکل داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، توپخانه سپاه در سال دوم جنگ به دنبال پیروزی های درخشان در عملیات های فتح المبین و الی بیت المقدس و به دست آمدن حدود 200 قبضه توپ غنیمتی از دشمن بعثی، با تلاش افراد خلاق و دوراندیشی چون شهید حسن تهرانی مقدم و شهید حسن شفیع زاده بنیان گذاری شد.

این یگان مراحل رشد و شکل گیری خود را در کنار توپخانه ارتش در عملیات های مشترک ارتش و سپاه، ازجمله رمضان، مسلم بن عقیل، محرم، والفجرهای مقدماتی، 1، 2، 3 و 4 طی و از عملیات خیبر تشکیل مرکز تطبیق آتش و هدایت آتش توپخانه را به طور مستقل تجربه کرد.

نقش ارتش در آموزش پاسداران سپاهی واحد توپخانه تأسیس مرکز آموزش توپخانه در اصفهان و بهره گیری از برادران پاسداری که دوره عالی توپخانه را در دانشکده توپخانه ارتش گذرانده بودند، سبب شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیف سرلشکر صفوی از شهید شفیع زاده

توصیف سرلشکر صفوی از شهید شفیع زاده