مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اردیبهشت 1398 ساعت 21:162019-04-27فرهنگي

نیکول کیدمن: خیلی ها مرا بخاطر خداپرستی اذیت می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، نیکول کیدمن هنرپیشه 51 ساله هالیوود که دو فرزند از همسر فعلی اش کِیت آربن خواننده موسیقی کانتری و دو فرزند هم از همسر سابق خود تام کروز دارد، - نیکول کیدمن هنرپیشه هالیوودی می گوید که بسیاری حتی دوستان صمیمی اش او را به خاطر اعتقادات مذهبی و پرستش پروردگار اذیت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، نیکول کیدمن هنرپیشه 51 ساله هالیوود که دو فرزند از همسر فعلی اش کِیت آربن خواننده موسیقی کانتری و دو فرزند هم از همسر سابق خود تام کروز دارد، می گوید من اعتقادات مذهبی محکمی دارم و به طور مرتب با دو دخترم رُز 10 ساله و مارگارت 8 ساله به صورت خانوادگی به کلیسا می رویم و بسیاری از دوستان و آشنایان بیشتر به صورت پیام با طعنه و نوشتن مطالبی ضد اعتقادات مذهبی من، مرا مورد آزار و اذیت قرار می دهند.

کیدمن در این مورد می گوید: من مادربزرگی با اعتقادات شدید کاتولیک دارم و او به من نماز و دعا کردن را آموخت و زیر دست او از جنبه مذهبی پرورش یافتم و بر من تاثیر فراوانی گذاشت.

او در ادامه می افزاید: من اعتقاداتم را با تحکم و پذیرش مطلق به فرزندانم تحمیل نمی کنم و آن ها را به نوعی با تعقل و آزاداندیش بار می آورم و خودشان کلیسا و مذهب را برگزیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکول کیدمن: خیلی ها مرا بخاطر خداپرستی اذیت می کنند

نیکول کیدمن: خیلی ها مرا بخاطر خداپرستی اذیت می کنند