مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 ساعت 20:012019-04-26اقتصادي

از جهاد مردمی تا نگاه نگران آق‎قلا به سیل‎بندها


مردم و گروه‎های جهادی از نیمه‎های شب تاکنون با همت جهادی از خواب خود گذشتند تا سد سیل‎بندها نشکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، نیمه‎های شب وقتی همه خواب بودند خبر رسید که آب گرگانرود افزایش یافته و در آستانه طغیان است.

این موضوع موجب شد تا گروه‎های مردمی که پیش از این در جای‎جای منطقه سیل‎زده آق‎قلا برای لایروبی و پاکسازی معابر و منازل سیل‎زده در تلاش بودند برای محافظت از سیل‎بندها پای کار بیایند تا با اراده خود مانع از ورود آب به منازل و محلات شهر شوند.

* همت جهادی برای مهار سیل در آق‎قلا مقاومت حماسی مردم به حدی رسید که برف آب شده هم از اراده پولادین مردان جهادی در حیرت است و با وجود آنکه مسیر عبور سیلاب به دریا به دلیل عدم لایروبی‎های مناسب در نوار‎های ساحلی بسیار سخت‎تر از ورود به معابر، روستاها و محلات شهری است به ناچار سیلاب در محلات شهری و روستایی در حال حرکت است.

در این میان، زنان ترکمن نیز بیکار ننشستند و دوشادوش مردان برای امدادرسانی و پخت غذا به امدادرسانان و نیروهای جهادی مشغول به کار شدند.

  با وجود آنکه مردم آق‎قلا با همت و همبستگی بی‎نظیر خود نمایی زیبا از اتحاد و همبستگی ایجاد کردند اما با وجود تلاش‎های ستودنی مردم و گروه‎های جهادی ساعتی پیش بخش‎هایی از سیل‎بندها فرو ریخت و سیلاب رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از جهاد مردمی تا نگاه نگران آق‎قلا به سیل‎بندها

از جهاد مردمی تا نگاه نگران آق‎قلا به سیل‎بندها