مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 ساعت 19:412019-04-26پزشكي

25 پزشک متخصص در دشتستان جذب شدند


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: در دو سال گذشته 25 پزشک متخصص در دشتستان جذب شده اند که موفقیت های شبکه بهداشت و درمان دشتستان می باشد.

- به گزارش  خبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان ،ماریا خویش دوست در جمع مردم شهر برازجان با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای تحت پوشش خدمات سلامت قرار گرفتن مناطق کمتر برخوردار، اظهار داشت: دو بخش ارم و بوشکان با استقرار بیمارستان صحرایی در زمینه های مختلف مانند چشم پزشکی و دندانپزشکی تحت پوشش قرار گرفتند .

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از افتتاح مرکز تخصصی ویژه پزشکان برازجان در هفته دولت سال جاری خبر داد و بیان کرد: با تخصیص اعتبارات برای این پروژه  بار مراجعات به بیمارستان شهید گنجی برازجان کاهش می باید.

خویش دوست عنوان کرد:ما انتظار داریم که هر خانه، یک پایگاه بهداشتی شود و رعایت بهداشت و مراقبت های اولیه بهداشتی از درون خانه شکل بگیرد و مشارکت مردم در حوزه سلامت و پیشگیری از بیماریها بیشتر شود.

وی ازدواج و زاد و ولد را دو عامل اصلی سلامت خانواده ها دانسته و عنوان داشت: این عوامل تاثیر زیادی در سلامت خانواده ها دارد در حالی که متأسفانه سن ازدواج افزایش یافته و جامعه رو به پیری می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 پزشک متخصص در دشتستان جذب شدند

25 پزشک متخصص در دشتستان جذب شدند