مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 ساعت 14:162019-04-26سياسي

حقوق کارگران جوابگوی تامین معیشت آنان نیست


دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه گفت: حقوق کارگران جوابگوی تامین معیشت و زندگی آنان در این اوضاع نا به سامان اقتصادی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، داود میرزایی ظهر امروز در مصلی امام علی (ع) ساوه در جمع مردم این شهرستان اظهار کرد: سال 97 برای جامعه کارگری سالی بسیار سخت و رنج آور بود، در ابتدای سال گذشته با همراهی دولت و تلاش شورای عالی کار حقوق این قشر افزایش خوبی یافت، اما چندی نگذشت که با اعمال تحریم های ظالمانه و دست های پنهان مفسدین اقتصادی در کشور، عرصه اقتصاد بر کارگران تنگ شد، به طوری که ارزش حقوق کارگران از سال های 94 و 95 نیز کمتر شد.

وی با اشاره به این که امسال نیز شاهد افزایش حقوق کارگران با هماهنگی دولت و شورای عالی کار هستیم، اظهار کرد: امروز حقوق کارگران حداقل بگیر 20 میلیون ریال است اما متاسفانه این میزان افزایش جوابگوی تامین معیشت و زندگی آنان در این اوضاع نا به سامان اقتصادی نیست.

 دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه بیان کرد: هم اکنون شاهد ترک و انصراف از تحصیل و امتناع از ازدواج فرزندان جامعه کارگری و وارد شدن به چرخه کار و کمک به اقتصاد خانواده، برغم توانایی و شایستگی آنان هستیم که این خود زنگ خطری برای افزایش آسیب های  اجتماعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق کارگران جوابگوی تامین معیشت آنان نیست

حقوق کارگران جوابگوی تامین معیشت آنان نیست