مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 ساعت 10:352019-04-26سياسي

بندر شهید حقانی و اسکله شیلات به هم وصل می شوند


براساس توافقات صورت گرفته در نشست با مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، طرح های جامع با هدف توسعه گردشگری دریایی با مشارکت سازمان بنادر و دریانوردی در بنادر هرمزگان طبق اولویت اجرایی آغاز می شود.

- استاندار هرمزگان گفت: براساس توافقات صورت گرفته در نشست با مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، طرح های جامع با هدف توسعه گردشگری دریایی با مشارکت سازمان بنادر و دریانوردی در بنادر هرمزگان طبق اولویت اجرایی آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریدون همتی با اشاره به برگزاری نشست با راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، عنوان کرد: در این نشست پیرامون توسعه بندر پل و لافت، ایجاد مارینای شهربندرعباس، بندر شهید حقانی و شیلات، توسعه و ساماندهی مناسب بندر شهید حقانی برای ارائه خدمات گسترده به گردشگران با ایجاد پارکینگ بزرگ، فضای سبز، بازارچه صنایع دستی، محل بازی کودکان، پخش فیلم برای ایجاد سرگرمی و ساماندهی پسکرانه بندر جزیره هرمز، گفتگو و توافقاتی انجام شد.

وی ادامه داد: در طرح جامع توسعه بندر شهید حقانی و اسکله شیلات، این دو اسکله به هم وصل می شوند و فضای گردشگری، مارینا، کشتی تفریحی و .

در آن ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندر شهید حقانی و اسکله شیلات به هم وصل می شوند

بندر شهید حقانی و اسکله شیلات به هم وصل می شوند