مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 ساعت 10:112019-04-26سياسي

نهادینه نبودن تحزب در کشور، استانی شدن انتخابات مجلس را با مشکل مواجه می کند


عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: مبنای طرح استانی شدن انتخابات مجلس بر روی تحزب استوار است و از آنجایی که ساز و کار تحزب در کشور ما نهادینه نشده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضا بیگی در خصوص استانی شدن انتخابات مجلس، اظهار داشت: زیرساخت ها برای اجرای قانون استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم نیست.

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مبنای طرح استانی شدن انتخابات مجلس بر روی تحزب استوار است و از آنجایی که ساز و کار تحزب در کشور ما نهادینه نشده، اجرای این قانون مشکلات عجیب و غریبی را ایجاد می کند.

وی افزود: این طرح با این هدف اجرا می شود که نمایندگان مجلس از کارهای جزیی شهرهایشان رها شوند و بتوانند در سطح ملی برای کشور تصمیم گیری کنند.

زیرساخت های استانی شدن انتخابات مجلس تکمیل نیست علیرضابیگی ادامه داد: ابتدا باید برای رسیدگی به امور جزیی مردم، تعیین تکلیف کنیم و مردم بدانند برای این اموری که تاکنون به نمایندگان رجوع می کردند باید به چه نهادی مراجعه کنند، بنظرم ابتدا باید این زیرساخت ها تکمیل شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر انتخابات به صورت استانی برگزار شود ابتدا باید ساز و کار الکترونیکی شدن انتخابات را روشن کنیم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادینه نبودن تحزب در کشور، استانی شدن انتخابات مجلس را با مشکل مواجه می کند

نهادینه نبودن تحزب در کشور، استانی شدن انتخابات مجلس را با مشکل مواجه می کند