مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 ساعت 10:012019-04-26اقتصادي

2 برابر شدن قیمت موتورسیکلت در طول یک سال گذشته در پی نظارت ضعیف بر بازار


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش 2 برابری قیمت موتورسیکلت در طول یک سال گذشته ناشی از سوءمدیریت و نظارت ضعیف بر بازار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، محمدرضا منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرانی قیمت موتورسیکلت، گفت: قیمت قطعات وارداتی موردنیاز برای تولید موتورسیکلت و خودرو به نرخ ارز بستگی دارد و با افزایش قیمت دلار، قیمت این قطعات نیز گران می شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولید در ایران گران است، افزود: واردات از چین پیش از افزایش نرخ دلار توجیه اقتصادی داشت اما با افزایش قیمت دلار تولیدکنندگان داخلی نیز می توانند در میدان رقابت حاضر شده و موفق شوند.

وی با بیان اینکه با حمایت از تولیدکنندگان، استفاده از تکنولوژی و دانش به روز زمینه تولید موتورسیکلت داخلی باکیفیت فراهم می شود، اظهار کرد: در صورت تولید موتورسیکلت باکیفیت، شرایط صادرات نیز فراهم می شود که این مهم ارزآوری بسیاری برای کشور به همراه دارد.

قیمت موتور سیکلت برقی 3 برابر قیمت موتورسیکلت معمولی این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه یکی از دلایل دو برابر شدن قیمت موتورسیکلت در طول یک سال گذشته نظارت ضعیف بر بازار است، خاطرنشان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 برابر شدن قیمت موتورسیکلت در طول یک سال گذشته در پی نظارت ضعیف بر بازار

2 برابر شدن قیمت موتورسیکلت در طول یک سال گذشته در پی نظارت ضعیف بر بازار