مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اردیبهشت 1398 ساعت 22:562019-04-25اقتصادي

تعرفه واردات چای با ارز آزاد محاسبه شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مهرداد بائوج لاهوتی عصر امروز در سومین جلسه کمیته تخصصی چای گیلان در سالن اجتماعات استانداری با اشاره به حذف ارز 4200 تومانی از چای اظهار کرد: در بررسی ها برای تعیین قیمت چای باید نظرات کارشناسی داد چون وزارتخانه ها و سازمان های دولتی در تهران، از استان ها نظرات کارشناسی مطالبه می کنند .

وی بر لزوم حمایت از چایکار توسط مدیران کارخانجات تأکید کرد و افزود: درگذشته چای در کارخانجات انبار می شد و کشاورزان از ما می خواستند از کارخانجات حمایت کنیم اما امروزه باید کارخانجات از کشاورزان حمایت کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به رقابتی شدن خرید چای در کارخانه ها گفت: کارخانجات چای توان رقابت دارند و نباید این فضا را از بین برد.

نماینده مردم لنگرود در خانه ملت با تأکید بر تغییر تعرفه واردات چای بیان کرد: ارز 4200 تومانی از چای حذف شده و محاسبه تعرفه واردات نیز باید با ارز آزاد باشد.

لاهوتی با تأکید بر تسریع در پرداخت حق بیمه کشاورزان تصریح کرد: بیمه خسارت سال گذشته چای کاران پرداخت نشده و لازم است هر چه سریع تر خسارات چای کاران پرداخت شود.

وی با بیان اینکه دولت 300 میلیارد دلار از صندوق توسعه برای آبیاری تحت فشار پرداخت می کند افزود: دولت این مبلغ را برای افزایش تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه واردات چای با ارز آزاد محاسبه شود

تعرفه واردات چای با ارز آزاد محاسبه شود