مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اردیبهشت 1398 ساعت 19:062019-04-25اقتصادي

700 میلیارد تومان اعتبار بلاعوض برای جبران خسارات بخش کشاورزی گلستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: برای جبران خسارات سیل در بخش کشاورزی گلستان به 700 میلیارد تومان اعتبارات بلاعوض نیاز داریم که 320 میلیارد تومان مصوب شده و تاکنون 162 میلیارد تومان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، مختار مهاجر عصر امروز جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال استان گلستان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد اظهار کرد: در بخش کشاورزی پتانسیل استان در سال 1397 با وجود بارندگی کم، 4 میلیون و 983 هزار تن با ارزش 8 هزار و 505 میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان اینکه 12 محصول تولیدی در گلستان در کشور مقام اول تا چهارم را به خود اختصاص داده است، افزود: گلستان در تولید زیتون مقام ششم و در تولید توتون مقام دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان تأکید کرد: کشاورزی به عنوان شغل پایدار مردم گلستان باید تقویت شود و اکثر محصولات تولیدی گلستان استراتژیک است و در تحقق اقتصاد مقاومتی تأثیر به‎سزایی دارد.

مهاجر تأکید کرد: در حالی که تعهد اشتغال سازمان جهاد کشاورزی در سال گذشته 2 هزار و 500 شغل بوده است  3 هزار و 454 شغل دارای بیمه تأمین اجتماعی ایجاد و در سامانه ثبت شده است، همچنین با احتساب 2 هزار نفری که از تسهیلات بهره مند شدند در مجموع 5 هزار و 469 شغل در بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 میلیارد تومان اعتبار بلاعوض برای جبران خسارات بخش کشاورزی گلستان

700 میلیارد تومان اعتبار بلاعوض برای جبران خسارات بخش کشاورزی گلستان