مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اردیبهشت 1398 ساعت 17:062019-04-25اقتصادي

احداث آرامستان شهرکرد به مساحت 58 هکتار


با توجه به تکمیل ظرفیت بهشت دو معصوم شهرکرد، گسترش شهر، افزایش جمعیت و نیاز این شهر به آرامستان این فضا با بهره گیری از هویت اسلامی-ایرانی در مساحت 58 هکتار احداث شد.

- نورالله غلامیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت بهشت دو معصوم، گسترش شهر، افزایش جمعیت و نیاز شهرکرد به عنوان مرکز چهارمحال و بختیاری به آرامستان این فضا با تمام ظرفیت ها و امکانات لازم با بهره گیری از هویت اسلامی-ایرانی احداث شد.

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه مساحت فعلی آرامستان شهرکرد 58 هکتار است که پیش بینی 50 سال آینده برای آن شده است، افزود: طرح توسعه این آرامستان قابل ارتقا به 800 هکتار است.

وی با بیان اینکه اعتبار هزینه شده در آرامستان شهرکرد تاکنون 50 میلیارد ریال و اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل آن 150 میلیارد ریال است، ادامه داد: ازجمله اقدامات صورت گرفته در این پروژه تکمیل غسالخانه با کلیه امکانات و تجهیزات مورد نیاز به مساحت 980 مترمربع، احداث ساختمان محل اقامه نماز و تشییع به مساحت 449 مترمربع و 10 کیلومتر جدول بندی است.

غلامیان خاطرنشان کرد: آماده سازی قبور به تعداد یک هزار و 500 حفره قبر در قطعات جهت عموم مردم، قطعه شهدا جهت خانواده شهدا و ایثارگران قطعه هنرمندان و قطعه نخبگان در مساحت 17 هزار و 500 مترمربع از دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث آرامستان شهرکرد به مساحت 58 هکتار

احداث آرامستان شهرکرد به مساحت 58 هکتار