مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اردیبهشت 1398 ساعت 14:502019-04-25ورزشي

وزیر ورزش و جوانان: یک ریال از بودجه عمومی به 16 تیم لیگ برتری پرداخت نمی شود


اقدامات اخیر ترامپ در تحریم سپاه و کاهش فروش نفت ایران باعث تقویت غرور ملی شد و باز هم آمریکا ناکام ماند.

- وزیر ورزش و جوانان گفت: اقدامات اخیر ترامپ در تحریم سپاه و کاهش فروش نفت ایران باعث تقویت غرور ملی شد و باز هم آمریکا ناکام ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر روز پنج شنبه در دیدار با سمن ها و خانواده ورزش استان اظهار کرد: بارش های اخیر در برخی از استان ها به زیرساخت ها آسیب وارد کرد اما در جریان همین اتفاقات شاهد وحدت و همدلی مردم در کمک به سیل زدگان بودیم.

او با بیان این که مردم در حماسه ای با شکوه باعث شدند از آلام سیل زدگان کاسته شود گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز مثل همیشه در کمک به مردم حضور جهادی داشت.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این که آمریکا با قرار دادن نام سپاه در گروه تروریستی به هدف خود دست نیافت و جز این هم انتظاری نمی رفت گفت: مردم در صحنه دفاع از سپاه نیز حاضر شدند و بار دیگر شاهد تحکیم وحدت و همدلی بین ملت بودیم.

وی تصریح کرد: مردم با تمام توان به صحنه آمدند و از نهادی که همواره از تمامیت ملی و ارزش های کشور دفاع کرده، پشتیبانی کردند.

سلطانی فر با بیان این که سپاه بیش از گذشته در دل مردم جا گرفت تأکید کرد: اقدامات اخیر ترامپ در تحریم سپاه و کاهش فروش نفت ایران باعث ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ورزش و جوانان: یک ریال از بودجه عمومی به 16 تیم لیگ برتری پرداخت نمی شود

وزیر ورزش و جوانان: یک ریال از بودجه عمومی به 16 تیم لیگ برتری پرداخت نمی شود