مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اردیبهشت 1398 ساعت 14:052019-04-25فرهنگي

تمجید داوران خارجی جشنواره جهانی فجر از ایران و سینمایش


داوران خارجی بخش های مختلف جشنواره جهانی فیلم فجر از سینمای ایران و فرهنگ و سنت ایرانی به عنوان کشوری با قدمت تاریخی تمجید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نهمین روز جشنواره جهانی فیلم فجر داوران بخش های مختلف این رویداد در نشست خبری در پردیس چارسو حاضر شده و ضمن پاسخ به سوالات از جشنواره و فیلم های ایرانی و کشور ایران هم صحبت کردند.

در بخش جلوه گاه شرق روسودان گلورژیدزه و خسرو معصومی و از جمع داوران بین الادیان هم اینیس گیل و داگلاس فالسون در این نشست بودند.

خسرو معصومی در اظهاراتی با اشاره به اولین تجربه داوری اش در این جشنواره از پذیرفته نشدن فیلم های ایرانی در در جشنواره کن گفت و افزود: جای تعجب است که امسال در جشنواره فیلم کن هیچ فیلم ایرانی به عنوان نماینده نداشتیم.

امیر اسفندیاری معاون بین الملل جشنواره که ریاست نشست ها را برعهده داشت، درباره بخش بین الادیان توضیح داد که در دیگر جشنواره ها داوران بین الادیان جایزه کلیسای کاتولیک را به فیلم ها می دهند ولی برای جشنواره فجر تقاضا شده این جایزه بین الادیان باشد و داوران این بخش را سازمان سیگنس معرفی کرده اند.

در این بخش، فالسون حضورش در این جشنواره را تجربه ای شگفت انگیز دانست و گفت: قبل از حضور در این جشنواره، پیش بینی خاصی از آن نداشتم اما امروز می توانم بگویم که فراتر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید داوران خارجی جشنواره جهانی فجر از ایران و سینمایش

تمجید داوران خارجی جشنواره جهانی فجر از ایران و سینمایش