مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اردیبهشت 1398 ساعت 13:412019-04-25فرهنگي

تمام دستگاه های اجرایی ساحل را تخلیه کنند


تمامی ادارات و دستگاه های دولتی باید ساحل بندرعباس را تخلیه کنند تا مراکز تفریحی و زیبا ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از بندرعباس، فریدون همتی ظهر امروز در سی امین جشنواره امتنان از کارگر، گروه کار و واحدهای تولیدی نمونه استان اظهار داشت: همه ما مردم ایران اعم از مدیر و غیر مدیر کارگر هستیم و به هر چیزی که شما نگاه کنید در جامعه خواهید دید که هنر دستان پرتلاش کارگران است.

وی ادامه داد: جامعه کارگری در متن حوادث و دگرگونی های جامعه بوده است و همیشه در شرایط حساس نقش پیشگام و تاثیرگذاری را به نمایش داده است.

همتی با بیان اینکه شرایط امروز کشور شرایط حساسی است تاکید کرد: امروز عملکرد ما در عبور از شرایط خاص کشور می تواند موجب ارتقاء کشور و استان شود و نشان دهنده ی قدرت و اقتدار ملت ایران باشد زیرا امسال، سال اوج تحریم ها است و دشمن برای ما سختی هایی ایجاد کرده است اما به لطف دست پر توان کارگران و عنایت خداوند متعال آن را پشت سر خواهیم گذاشت.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: اگر در یک کارخانه ای مشکلی پیش آید و تب کند من هم تب می کنم چنانچه در مجموعه آلومینیوم المهدی بندرعباس شرایطی پیش آمد که اگر تدبیر درستی نمی شد این مجموعه بزرگ در همان دوره ی انتقال و جابه جایی به وضعیت کارخانه هفت تپه دچار می شد که جا دارد از دستگاه قضایی و امنیتی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام دستگاه های اجرایی ساحل را تخلیه کنند

تمام دستگاه های اجرایی ساحل را تخلیه کنند